15/12-08

Det är kallt inne.
Hemskt kallt.
Landet är nog inte stället för mig under vintern.
huuuh!
Poker face är låten om man vill få upp värmen vill jag lova!
well well.

Idag åkte jag Elin och Gabbe till Näsvikens skola för att kika.
Jag blev nostalgisk,
mat- Lena, vilken pingla!
Sen fick jag träffa min granne också som jag inte sett på flera år,
jag sprang och kramade honom,
han blev stöss och förvånad,
Stackarn:D
Himla bra dag iaf!

Sen fick vi julfika hos Gabbe,
det var mysigt.
Bättre tjejer får man leta!


Puss.


Kommentarer
Postat av: Agneso den store

Du ska se vår del av tävlingsdansen som är till pokerface, sjukt bra! Jag saknar dig.

2008-12-16 @ 18:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0