25/12-08

Äntligen har man tid att pusta ut.
Men julen har vart super!
Träffat släktingar, ätit farmors julbord (finns inte mycket som är godare)
och bara myst.
Vid 9 tiden kom jag in till stan och fick ha min andra julafton.
Vid 23.30 va det midnattsmässa i kyrkan.
Avkopplande. Det hör liksom till på nåt sätt.
Sen hem och sova,
det tog dock sin tid eftersom Myran (Idas katt) va pigga till tusen.

Idag har jag och sis gått en långpromme, skönt men kallt!
Sen blev det guitar hero, jag på trummor och ida på gitarren,
superkul, borde spelas in.
Vid stress har vi näst intill noll taktkänsla!
Nu är jag nysolad och nyduschad,
så snart blir det deg framför tv:n.
Bonde söker fru och Pirates of the Caribbean står på schemat!

HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0