måndag

Idag har jag jobbat hela dagen lång.
Det tog emot att gå upp från varma sängen
och ut i rusket
vill jag lova.

Helgen har varit riktig bra!
Ida och David
hela helgen lång.
Nu är jag trött,
och sliten.
Måste sova.
ikväll blir det tidig kväll
och en låång sovmorgon.
hähä.

Gabbe hälsade nyss på mig.
Hon hade så tråkigt
att hon åkte till stan för att köpa ingredienser
till en tårta
och sen hem igen.
haha gullunge!

Tror vi bestämde oss för att vara coola ett tag, höll nog inte så länge..


kan inte sätta fingret på om humorn är bra eller dålig, faktiskt



Finaste killen<3



vilken toppenhelg,
Love you!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en sjukt rolig helg älskade bästa sis! Gör om det snart igen.. Bilresan hem tog 6 timmar, värsta bilkön, hytte me näven så att jag fick ont. I love you to! Pussi

2009-04-13 @ 22:34:19
Postat av: elin

HAHA bra!

jag lägger över "hytt med näven till dig" och hoppas på att det kan få komma till Uppsala!

Pussi

2009-04-14 @ 11:23:31
URL: http://elinmunter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0