måndag

Alva och jag cyklade till skolan idag,
ett hilma fint vårtecken.
Jag funderade på
att skippa långkalsångerna också,
men tur nog behöll jag dom under jeansen.
Det är inte riktig vår än!
Vi fick tillbaka civilrätt proven
det gick riktigt bra!
Sen va det kycklingkebab till mat,
det gjorde de hela inte sämre.

Efter skolan gick jag
med Linda och Caroline
och åt glass på skutan.
Jag tog allt i choklad
även såsen,
blev rätt mastigt
but I love chocolate!
så det gör inget.

När glassen var slut
och luften alldeles för varm,
kikade vi runt på stan.
där köpte mig ett par
nya jeansleggins.
En himla bra uppfinning
för oss utan en redigan
jeans rumpa
vill jag lova!

Nu har jag bestämt mig,
färgen ska tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Denana

Sv; Tack Elin, dina ord betyder jätte mycket!

Krammm :) glad jag blir

2009-04-20 @ 22:33:19
URL: http://denana.blogg.se/
Postat av: Ida

Du å jag....två blondiner i grekland/spanien....Mmmmm mmm!

Du är bäst!

2009-04-20 @ 23:11:05
URL: http://imary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Elin vet inte du att i April är det inte tillåtet att använda långkalsonger :)

2009-04-23 @ 18:13:42
Postat av: Amanda

Det anonyma inlägget är från mej :D

2009-04-23 @ 18:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0