onsdag

En ledig dag idag.
feels good!
Ikväll ska jag bjuda hem David på mat
få se om jag är skillad nog
att få det så bra som jag vill.
Han får nog hjälpa mig i värsta fall
mat är inte mig grej
och har aldrig vart det heller.
haha

Igår kom älskade elin hem till mig,
det var allt för länge sen.
Vi tog pappas bil och burnade runt på gården
skrattade åt varandras motorstopp
och försökta fickparkera.
En fin syn!

Imorse gick jag upp med Elin som skulle till Dalarna,
gjorde frukost till oss och vinkade hejdå.
Sen gick jag till sängen för att hålla mig vaken till
hem till gården.
Gick inget vidare
så jag försov mig till 2.
Det händer inte ofta.
Vaknade med träningsverk och
ett tungt huvud.
Jag bör jobba med min karma.


Fin Elin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0