onsdag

Dagarna bara flyger förbi.
Inte civilrättslektionerna då
men i det stora hela!
På tisdagar ska vi ta med oss fika
på civilrätten.
Klassen jublade,
det behövs inte så mycket
för att göra oss glada.
Jag har en så fin klass,
ska ni veta!

Fick se en bild på
klasskompisen Richard
när han drar upp en keps
så att näsan följer med
helt i min humor!
på denanas blogg
(Denana.blogg.se)
Kan inte sluta skratta..
hahaha!

Ikväll ska jag övningsköra med pappa,
som belöning till oss båda
ska jag ställa mig i köket
och baka,
det är scones som står på menyn.

Bild från frankrikeresan med Hellen!

Kommentarer
Postat av: Denana

Haha, så himlans skojj, vi borde hitta på något kul med klassen!



yeeeeeyyy.. fika på tisdagar, vi får se vem som tar med sig den coolaste fikan ;P

2009-04-22 @ 14:38:16
URL: http://denana.blogg.se/
Postat av: Emelie

åh, ja vi har en fin klass :)

Tycker oxå vi ska hitta på nått!

Måste ha klassfest tycker jag ;)

2009-04-22 @ 15:25:54
URL: http://emeliestromgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0