tisdag

Jobbig skoladag.
humöret var inte på topp.
Har blivit för bortskämd
av det fina vädret
tror jag.

Igår var jag i Sundsvall med David
En riktigt fin dag!
Jag fick shoppa
tills jag inte orkade mer.
Efter ungefär 2 affärer
satte sig David på ett fik
medans jag fick springa vidare.

Sen gick vi vidare till IKEA.
Har blivit intresserad
att köpa husgeråd
på sista tiden.
Att pynta lägenheten
så den blir lite hemtrevlig.
David fick vara smakråd
ett bra sådant!



David hittade ett par fräscha brillor


Kommentarer
Postat av: Denana

Sv: Haha, men han är ju så skööööön!



Din kille är också skön, haha, menar bilden!

2009-04-28 @ 20:17:41
URL: http://denana.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahahaha....han är bäst!

Du blir mer och mer lik din storasyter hör jag :)

Ha en bra helg :) Ska ha en jäkligt bra valborg jag!

Pussi

2009-04-28 @ 22:47:45
URL: http://imary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0