tisdag

Alva och jag bestämde oss.
Nu va det dags
att ta tag i träningen igen.
Det gick bra
och jag har turen att ha
en så fin träningspartner.
Som hemskt lätt får mig
att börja skratta!
gullfia!

Skoldagen har varit lång.
Geografi Gunilla (gullan)
drog en svordom.
Det förgyllde dagen
en aning!

Nu har jag vart och handlat.
Det är inte helt lätt att bära
en proppfull matkasse,
ska ni veta.
Som en liten belöning
tröck jag i mig fyra mackor.
Om 15 min ska jag vara hos mamma
för middag.
hujedamig.

HEJ.


Kommentarer
Postat av: Bonnica

Ester, hon är redigare än de flesta hamstrar kan jag lova!

2009-04-21 @ 17:55:55
URL: http://bonnica.blogg.se/
Postat av: Alva

Aktare lilljänte, om vi slutar träna igen kommer jag att hytta med näven åt dig;)

2009-04-21 @ 19:59:38
Postat av: elin

svar: haha BRA, det kan behövas!

På torsdag kör vi igen så du ska nog slippa hytt med näven denhär gången:D

2009-04-21 @ 21:41:52
URL: http://elinmunter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0