torsdag

Helt underbart väder, Jag blir så glad!
alla verkar vara full av energi!
så fort man tittar ut möts man av en bländande sol,
som också värmer!
Har inte hänt sen i höstas
vad jag vet.

Alva och jag hade turen att få gå till friskis
och träna själva idag på gympan.
Då sparade vi mer än en timme
eftersom vi har ett stort onödigt hål innan lektionen.
Efter styrkepasset cyklade vi ner till skutan och köpte kulglass.
Sen bar det av till möljen,
där David, André och Sinom satt och glassade!

Mina armar börjar bli bruna och jag jobbar med fräknarna
som börjar komma smygande.
Underbara vår!

(Den somrigaste bild jag vet)

Kommentarer
Postat av: Denana

Sv; dom är snygga. Enkla och passar till allt. ;)

2009-04-23 @ 21:35:51
URL: http://denana.blogg.se/
Postat av: Karin

Hihi tack :D Din är rolig denå:D

Jaaa personalfest nu på lördag! :D Ska bli så himla roligt!:D Puss!



Ps! Haha, söt bild på Kalle :D För han heter Kalle va? :P

2009-04-24 @ 09:52:15
URL: http://lillkarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0