19/2-09

Fin dag!
Sol ger mig hopp om att det. kommer bli vår,
och efter våren kommer sommaren.
På sommaren fyller jag 18 år,
MUMS!

Vi gick bara till 11 idag,
donken lockade mer än friterad fisk.
Äckligt mätt hoppade jag på bussen mot friskis.
Jag och gubbarna skulle man kunna säga.

Nu ska jag ge Frans lite uppmärksamhet innan jag åker till pappa.
Han börjar bli en riktig degis,
nu vill han inte ha den billiga kattmaten heller.
Pussi ska det va!
höhö.

David och jag kan vara riktigt fina när vi väl bestämmer oss för det:)


Kommentarer
Postat av: Ida

You know i'm right :)

Snyggove!

2009-02-19 @ 21:09:24
Postat av: elin

du kan prata om snyggove,

du ska se vilka bedårande bilder som finns på oss!

2009-02-19 @ 21:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0