29/1-09

Jag känner mig hemskt omotiverad för tillfället,
skolan känns rätt meningslös när den tar all tid från mig.
Så istället för att plugga juridik bestämde jag mig nu för att blogga lite.
Dock vet jag inte hur många som är intresserad av en skoltrött Elin.

Idag har jag fått en ny frisyr och en ny färg,
ja, det ser himla svart ut.
Men jag är nöjd,
huvudet känns även lite lättare höö.
Nu är jag ruinerad, nästan.
Jag gillar att ha ett jobb, ibland.

Idag har jag tränat,
skönt.
Jag ska aldrig sluta träna igen.
Det gör bra enda in i själen!
Nästan.

Fick mig ett gott skratt av Gabbe idag också,
"det är en väg här i Östersund som heter snorresväg, tänkte på dig direkt"
hahaha


Nu ska jag längtas och plugga,
härlig kombination!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0