6/1-09

Bra lov!
Jag är jättenöjd.
Dock mycket jobb mycket stress och mycket måsten.
Men allt har lönat sig.
Och jag fått mycket tillbaka.

Ida har varit hemma,
det var nog bland det bästa av lovet.
Jag börjar se likheter.
Helt otroligt med tanke på hur det var förut,
jag en mesig liten lillräka som höll med mamma och Ida rivalen, den lite coolare.
Älskade du, nu får du allt komma hem oftare!
(även jag borde röra på arslet och åka ner till dig nån gång, faktiskt)

Ikväll har jag myst med tjejerna, 
Det blev en youtube kväll.
Höjdarna, Björn Gustavsson och Hey baberiba
Vilken humor!
Bra avslutning med mina favorittjejer.

I morgon är det slut på det roliga och tillbaka till verkligheten.
Jag känner mig inte ett dugg taggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0