Och där satt jag med mina grönabruna ögon och såg med blåögd blick.

Jag tog mig en sovmorgon idag,
Vakande 11.55 så det var precis så jag kunde sjukanmäla mig,
vilket flyt!
Väl på skolan fortsatte vi med vårat juridik arbete.
 Vi hamnade i en sal med ett gäng wownördar.
Tror vi efter alla deras plötsliga utbrott.

Jag och emelie satt och pratade med stor inlevelse i våra repliker,
wownördarna satt med full koncentration och pratade det mystiska wow-språket..
Villen syn:D

Jag sitter hos pappa,
landet är kallare än någonsin för i år tror jag.
Våran termometer står på -17,3. Insane!
Allstar är inte rätt skor att bära för tillfället.
Hua.

Nu ska jag mysa till med lite winnerbäck,
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0