19/7-09

En riktig myskväll fick vi till igår!
satt uppe på ballen på ch s.
Nere på gatan var det crusing 
så vi fick nog de bästa platserna.
Dock har jag inte riktigt förstått
tjusningen med bilar som burnar,
så Elin höll oss roade ist!
Fick höra om spanska snyggingar
och deras sätt att se på svenska blonda tjejer.
Elin och Alva var nog rätt rustade för resan! 
 
Idag har jag vaknat upp förkyld igen,
jag börjar vänja mig nu.
Tror jag gav upp hoppet
när jag hörde att det kunde hålla i sig
i flera månader.
Men jag tror på min karma!
Det är så bra att jag fick det nu ist för när jag ska resa.
Bullen och Spanien,
jag går som på moln:D

Nu blire frulle på sängen!

hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0