lov!

Idag va det planerat en resa till vemdalen.
Tyvärr var vädergudarna inte på våran sida.
Snöoväder och slalom passar nog inte.
Jag tog mig en sovmorgon ist,
fast någon vidare sömn har jag nog inte fått.
Att ställa elementet på nästan max är inget att rekomendera!

Jag tog med mig Frans som sällskap till pappa,
han springer mest och pratar.
Nu sover han äntligen.
I min säng, under täcket som ligger under ett överkast.
Konstig katt.

Jag fick se hem till gårde i morse,
jag fick ligga i soffan tills jag inte orkade längre,
jag kom på hur tråkigt jag hade det.
Skönt med lov.

Tjäcka syster på bild!

Kommentarer
Postat av: Ida

till mitt försvar måste jag säga att vi är utklädda i 80-talstema och fulla under en dodgeballturnering....

2009-03-03 @ 14:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0