Söndag!

Och jag har vart heelt ledig.
Kan nog inte bli så mycket bättre tror jag.
Pappa tog mig med ut på vägarna idag.
Nu har jag kört på en riktig väg,
samt backat utan att få motorstopp.
Pappa va nöjadre än nöjdast.

Nu är jag klar med min borecenstion.
Det betyder att resten av kvällen är fri!
Det är nog värd nu.
Tror jag.
Juridiken kan vänta en dag..eller två.

Igår knappadej ag in fel pin kod i min mobil.
3 gånger!
Oflyt.
Puk koden behövdes och den hade jag då inte.
Det resulterade i att ha noll kontakt med omvärlden,
en bra stund vill jag lova.
På halebop sa dom att man skulle vänta,
3 arbetsdagar!
Jag blev arg.
Tur att jag har en sparsam pappa med en massa mobil papper.

Intressant värre!

Jag gjorde nyss lite extraffekter på PoserDavid.
Fin kille vill jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0