fredag

Mycket bra kväll igår!
Bästaste tjejerna kom hit
och gjorde kvällen.
Sen drog vissa av oss vidare till Hedestugan.
Där bjöds det på sång och dans,
fint folk och bra stämning!
En superkväll.

Idag har jag grattat David
som fyller 20 år!
Han fick kalsonger, skor
och en väckarklocka.
Sen gick vi över och fick
finfrukost hos Davids mamma.

Dagen har spenderats i solen.
Fräknarna ploppar upp
och bikinibrännan börjar bli tydlig
nu är det snart sommar!

Ikväll ska vi ut och äta
men först en tupplur.

Jag och Al


fina Sabrina


Hellen och Tsione


Gullig bild på Elin och Hellen!



Sofia, gillar partytricket!


Sofia, Elin, Cammar och jag


Gulliga


Elin Blank verkar ha hållt sig borta från kameran,
så därför lägger jag upp en finan från förut!




Kommentarer
Postat av: Denana

Ååååhåå.. så kul ni verkade ha! :)

2009-05-01 @ 21:00:09
URL: http://denana.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad fin du är baby! Syns verkligen att solen gjort sitt...Kommer hem på fredag!!!!!! :D

2009-05-01 @ 21:48:06
URL: http://imary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0