måndag

Nu har jag varit väldigt oaktiv
ett bra tag också.
Har inte haft nåt sug efter datan,
det finns liksom annat som är viktigare nu, 
och som jag vill lägga tid på.
Blir nog bättre om några veckor
då jag kommer att ha lite mer egen tid.
Och ett lite mer händelserikt liv.
dvs ingen skola.

Sthlm var super.
Jag har en toppenklass
och vädret var kanon!
På kvällen blev det g fest med Elin
som senare på natten skulle på bussen
till frankrike, 35 tim..stackarn.
Hoppas att ni får det roligt!

Jag skulle ut till Alvas stuga och grilla
på lördagskvällen.
Var dock helt slut efter helgen
så jag fick ta en lugn hemmakväll.
Det var synd.
 
Ikväll bjur farmor och farfar på pizza,
kommer sitta fint!
Fram till dess blir det spanska.
Hej.


Fotografering utanför operan,
missa inrte kopplet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0