paus

Tog en paus från juridiken.
Bläddrade över till animal planet
och hittade serien "familjen morrhår".
Det är ett gäng surikater som dom filmat,
alla har fått egna namn
och berättarrösten pratar om dom
som om de vore människor 
otroligt söta!

Imorgon är det prov
sen ska jag sluta tjata
om den jäkla juridiken
som jag pratar om hela tiden.
jag hittar inget annat att skriva om
för det tar verkligen upp hela min tid.
Slutspurten är som jobbigast
jag tröstar mig med det.

familjen surikat

pausfika


Kommentarer
Postat av: Emelie

mm, fika måste man ha när man pluggar :D

det såg gott ut oxå!

2009-05-06 @ 22:20:01
URL: http://emeliestromgren.blogg.se/
Postat av: Denana

JUag har inte pluggat så mycket juridik faktiskt... hmm, nu ska jag ligga i sängen och nöta det sista!

fan, nu kom ja på vad jag skulle göra. Problem i vardagarn m.m.



skydar mig nu ,

Godnatt, KRAM

2009-05-07 @ 00:14:35
URL: http://denana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0