söndag

Vad jag gör just nu
är att sitta vid datorn, kika runt lite för att slutligen blogga.
Jag har verkligen inte tid med något av det.
Geografiprovet pluggar inte in sig av sig själv
även om jag hemskt gärna skulle vilja det!
Men nej,
 jag orkar inte stressa mer idag.
Har jobbat sen 10 så nu är jag värd en break.
Det får gå som det går!

Snart ska jag springa över till mamma och Dan,
Wille fyller 15 år.
Det var inte längesen
han var en liten liten räka bara:)
Tiden går fort när man har roligt.

Gårdagen var rolig!
Man vet aldrig vat man hamnar.
Nu fattas bara att visa upp våra kreativa sidor
hoppas på mycket inspiration i veckan
för att klara vårat projekt!

hej.

Grattis till Hellen som fyllde 18 igår!

Kommentarer
Postat av: Denana

GRATTIS! :D

2009-05-24 @ 17:17:28
URL: http://denana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0