tisdag

Kort dag och det gillas
speciellt när det betyder att man missar geografin!
Direkt när jag kom hem
satte jag mig med civilrätten,
känner hur paniken börjar krypa.
Men jag ska inte låte mig stressas
för då brukar det aldrig gå så bra
som jag vill och vet att jag kan.

David bjöd mig med på bio nu på kvällen
vi såg State of play.
En riktigt bra film!
I kassan möttes vi av en mycket stressad dam.
När hon stog och pysslade med drickorna
hör man från toaletten..
"hallååå, hjääälp jag har låst in miiig!!!"
Hör vi en liten tjej panikslagen och som också gråter.
 Stackarn!
Tanten springer iväg efter en skruvmejsel.
David försökte vara snäll och hjälpa biotanten med drickorna
men  häller ut en av dom på golvet.
Tanten kommer tillbaka och suckar
"helvete.."
haha, jag fick mig en riktigt lyckad kväll.
Tänk vad lite som behövs för att bli på bra humör.
Tack biotant!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0